post-responsive-750x2252

 

Professioneel serviceconcept

Het professionele serviceconcept van Together we succeed bestaat uit diverse onderdelen:

Een eigen accountteam
Met vaste aanspreekpunten die u helpen met al uw vragen.

Inventarisatie
Indien u vrijblijvend een afspraak maakt met Together we succeed, dan zal onze consultant het succesvolle concept van Together we succeed persoonlijk aan u toelichten. Deze afspraak dient tevens als gedegen inventarisatie van uw huidige situatie en uw wensen en eisen ten aanzien van de toekomstige situatie.

Zekerheid van kwaliteit
Onderzoek heeft uitgewezen dat voor een klant een drietal zaken doorslaggevend zijn bij het kiezen van een leverancier: een kwalitatieve dienst; scherpe prijzen; én een goede service en aftersales. De zekerheid van kwaliteit is de basis van Webtechnologie, immers: zonder kwaliteit verbleekt de prijs en is het leveren van service onmogelijk.

Kwalitatieve partners
De medewerkers op het hoofdkantoor van Together we succeed en de regionale consultants zijn allen goed opgeleid en bijzonder gemotiveerd om u optimaal van dienst te zijn. Daarnaast is Together we succeed erg kritisch in het kiezen van kwaliteitspartners, deze partners voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen.

 

Het succes van Together we succeed en haar partners berust op enthousiasme:
het enthousiasme dat klanten en partners uitdragen. Dat enthousiasme is van groot belang voor het waarmaken van onze missie.

Daarom houden we ons in onze dienstverlening aan de volgende zaken:

Fixed price

In de meeste gevallen maken wij samen met onze partners fixed price-voorstellen. Dat reduceert de risico’s voor de eindklant en draagt bij aan een succesvol, afgebakend, project.

Pro-actieve adviezen

We laten projecten zo succesvol mogelijk verlopen. Daarom geven onze medewerkers tijdens (en voor) de projecten pro-actief advies.

Mijlpalen

In alle projecten werken we met mijlpalen om de voortgang te garanderen.
 
1. aanlevering van grafische vormgeving/sjabloon/template
2. eerste testoplevering (beta)
3. tweede testoplevering (pre-final)
4. definitieve oplevering & live gang (final)
 
Projectmanagers
 
Alle klanten hebben een persoonlijke projectmanager. Die projectmanager begeleidt alle projecten.